Etter en liten periode der vi ikke har hatt noe særlig webinarer gående, har vi nå satt igang med nye runder. Et webinar fungerer som et online kurs, der en av oss i e-conomic tar dere gjennom de viktigste funksjonene live mens dere der hjemme kan stille spørsmål og få svar.

I e-conomic forsøker vi å holde gratis online presentasjoner, altså webinarer, så ofte som mulig.

Det er nesten så vi kommer løpende gjennom skjermen for å lære dere opp..!!

I første omgang fokuseres det hovedsakelig på webinarer for administratorer, men vi tilbyr også webinarer som tar for seg de grunnleggende funksjonene løpende.

Hva kreves for å delta?
Det eneste du trenger for å kunne delta er en PC eller Mac og en fungerende høytaler, og en internett-tilkobling. Du kan lese mer om hva et webinar er på våre nettsider.

Hvordan kan jeg delta på et webinar?
Meld deg på våre webinarer via våre nettsider, og du vil få beskjed fra oss per mail en halvtime før webinaret starter.