Nå nærmer vi oss slutten på bloggserien og dette er det 5. innlegget av totalt 6. I forrige innlegg kunne du lese om solstrålen Lena som fortalte om e-copedia, supportmuligheten hvor du kan søke etter svar på det du lurer på 24 timer i døgnet.

Denne uken har jeg snakket med Jeff om den gode og tradisjonelle supportmuligheten, telefonen.
Vi sitter klar til å ta telefonen når du ringer mandag til fredag fra kl. 09.30 – 14.30, og det er helt gratis!

 

Jeff er en av dem du kan møte på i den andre enden av røret. Han har et strålende godt humør og latteren sitter alltid løst. Så jeg ønsker bare å advare deg med det samme, det kan hende du sitter med et smil om munnen når du legger på røret etter en samtale med Jeff – hans gode humør er smittsomt.

«Med en telefonsamtale får du svar og litt mer, med engang» Jeff telefonsupport

Jeff, hvorfor er telefon en god supportmulighet?
Hvis en kunde sitter med e-conomic og har noen spørsmål underveis, er telefon og chat de to mulighetene hvor man får svar med engang. Noen ganger kan det være et enkelt spørsmål, andre ganger vet ikke kunden helt hva problemet er. Da kan vi ta et steg om gangen og finne løsningene sammen. Som oftest kommer også kunden på nye spørsmål underveis, og da kan man ta disse også med det samme.

Hvor lenge varer samtalene?
Samtalene kan vare alt fra noen minutter til over en time, det avhenger av kompleksitet på problemstillingen og spørsmålene. Vi setter av den tiden som trengs slik at kunden som ringer får svar på sine spørsmål før samtalen avsluttes.

 

Jeff er en gledesspreder både på kontoret og når han snakker i telefonen.

Jeff er en gledesspreder både på kontoret og når han snakker i telefonen, og bruker gjerne sin pause på å underholde oss andre. – Det liker vi!

Det er også lettere å unngå misforståelser på telefon, fordi det er enklere å avdekke hva kunden kan fra før og hva kunden trenger hjelp til. Det gir også en mulighet til å føye til ekstra tips underveis. Hvis en kunde for eksempel ringer og har spørsmål angående leverandørfaktura, vil det være naturlig å gå dypere og fortelle mer om leverandørbetaling og annet som er knyttet til en leverandørfaktura.

Jeff tilføyer at han liker godt å gi litt ekstra tips til den som ringer, fordi de som oftest blir veldig glade – og å gjøre andre glad er noe av det kjekkeste Jeff vet.

Så ring oss på tlf 21 98 42 21 med det samme, så kan det være det er gledessprederen Jeff du treffer i andre enden av røret!